1 år

Igår, alltså 15de Augusti så firade jag och Rickard våran 1 års dag! Vi gjorde inte så mycket på dagen, bara tog det lugnt. På kvällen så sa jag åt Rickard att hitta nån film han ville se, han tog fram en film som jag kände mig ganska säker på att vi redan hade sett. Och det hade vi såklart! :) Men i början av filmen så var det en trailer på en annan film som såg ganska bra ut. Så jag sökte upp den på datorn, The Mist heter den. Så vi såg den istället! Den var bra, men ganska hemsk.
Trailern på The Mist.

Idag efter vi hade ätit en jättegod lunch, så åkte vi till nydala och badade. 
Det var perfekt väder och jätteskönt i vattnet! 


Bild på Rickard från Nydala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback