♥Simon & Garfunkel♥



Osv osv. Simon & Garfunkel är typ det enda jag lyssnar på, tröttnar aldrig! Sounds Of Silence är min absoluta favoritlåt genom alla tider helt seriöst. Om den inte spelas på min begravning så må tusen kameler hemsöka era armhålor som arrangerar min begravning!! För Sounds Of Silence är den sista låt jag skulle vilja höra innan jag ruttnar bort, El Condor Pasa är min andra favoritlåt, tycker texten är så bra, den får ni ta med på minnesstunden eller nåt.

Underbar musik ♥

Kommentarer
Maria Lundmark Hällsten säger:

Då är vi två... vi har ju till och med original kassetten, värre med cd:n i bilen, dom låter inte lika bra.

Svar: Har lyssnat på den nya cd:n som vi köpte i Malå i Rickards bil, men han tycker inte dom är nå bra... Men då han är på bra humör så har jag fått lyssna på dom i alla fall! Har tagit upp skivan till mig nu, så den får lite mer kärlek.
Niccolina Hällsten

2013-01-26 | 18:17:57
Bloggadress: http://blogg.vk.se/maria-lundmark-hallsten-umea

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback