Promenad

Har varit med Rickard nu på kvällen, vi gick över till ica och köpte cola (jag älskar cola<3), sen gick vi en liten promenad också! Jag har börjat gå mycket mer dom senaste veckorna, inte för att jag har missat bussen eller så, utan bara för skojskull. Dels för att jag mår mycket bättre efter att jag har varit ute å gått, känner mig smått stolt över mig själv, jag älskar att vara ute och jag sover bättre. Men främst av allt så försöker jag vänja mig vid att vara ute och promenera, för den 4de Mars så har jag gått å blivit hundägare! Jojomän! Så har börjat lite halvt nu att vara ute å gå, men kan knappt vänta tills jag har någon mjuk och gosig vän att gå ut å gå med varje dag!


Nån av dom här tre valparna är min lilla Winstone! Gud vad jag längtar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback