Hos mig ser det ut lite såhär

















Lite såhär kan det se ut hos mig en helt vanlig dag!
Orkade inte vara så noga med bilderna, men ni ser ju förhoppningsvis vad dom föreställer!

Det här är alltså min egna övervåning, som jag måste städa.
Det är jättekul oftast, men det är jätte jobbigt att städa och diska osvosv.
Som tur så får jag hjälp av kompisar eller av Rickard, oftast.
För det är ju inte bara jag som stökar ner, jag har ofta kompisar hos mig. :)

Ni ville se hur det såg ut hos mig, så varsågoda!
Tog bara kort helt random en dag, så därför är det lite stökigt. ;)

Kommentarer
Lexi säger:

Wow, vad snyggt du har det, och väldigt stort :O där kan du ju bo hur länge som helst nästan :D Verkligen jätte fint, inredning och sånt!

2012-03-09 | 02:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback