Hår och sånna saker

Det här med att jag inte skulle passa med långt hår, som sagt så bryr jag mig inte alls om vad du tycker.
Jag förstår inte ens varför du kommenterade det från första början, för om jag har hårförlängningar eller inte kan du skita i. För jag bryr mig då inte vad du tycker, så det var bara onödigt att lägga dig i från början.
Du får tycka precis vad du vill, men håll det för dig själv.
Pinsamt att du är anonym också, och att jag måste skriva inlägg på min blogg för att svara på din kommentar eftersom du inte skrev mejl eller nånting.
Jag kommer fortsätta ha mina hårförlängningar, som du kanske förstår.
Och om du tycker att det är jobbigt att se mig med så långt hår, för det verkar ju som det är ett riktigt stort problem för dig, så behöver du ju inte läsa min blogg, som du kanske kunde tänkt på från början. 




Tänk vad skönt det hade varit med sommar!
Jag ska ut med Saga nu, vi ska köpa glass och sitta ute.
Men jag fortsätter längta tills sommaren...


Det är så grönt och mysigt ute!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback