Något jag älskar

Jag älskar dragracing!! Längtar som fan till sommaren, då jag får testa min nya motor på riktigt!
Blir förhoppningsvis att åka till Sättna och köra där för första gången, och kanske nån tävling i Tierp.
Läääääängtar!!

1. Facebook profilbild.

2. En dag jag aldrig kommer glömma.
3. Dem viktigaste personerna i mitt liv.
4. Något jag älskar.
5. Dagens klädsel.
6. 4 finaste låtar.
7. 5 fakta om mig själv.
8. Gammal och ny bild på mig själv.
9. En snygg person.
10. Msn profilbild.
11. 4 mål i livet.
12. Finaste bild du vet.
13. En bild som för mig betyder kärlek.
14. En bild som alltid får mig le.

Kommentarer
Victoria Lundgren säger:

DU SKA TE KUBBE OCKSÅ!

Svar: SJÄLVKLART!
Niccolina Hällsten

2012-12-22 | 15:28:11
Bloggadress: http://mmoavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback