En dag jag aldrig kommer glömma

Alltså finns ju en massa dagar jag verkligen aldrig kommer glömma... 
Men dagen jag träffade Rickard för första gången måste jag nog säga, kommer jag aldrig någonsin glömma.
Det är nästan så att jag till och med kommer ihåg vilka kläder jag hade! Haha.

Kan ju börja med att berätta att vi hade haft varandras msn i flera år. Men knappt pratat med varandra, bara nån gång då och då.
Och en dag förra sommarlovet då jag satt i stugan började Rickard skriva till mig. Vi var vänner på bilddagboken också, så han såg en bild på mig där och sen råkade jag ha den bilden som profilbild på msn.
Så när jag loggades in på msn såg han bilden och tyckte såklart jag var jättesöt! ;) 
Vi började snacka en hel del då, och sen bestämde vi oss för att träffas då jag kom hem till Umeå igen.

Jag tog min longboard till stan för att möta han och hans kompis Yesid. Jag satt på en bänk utanför kungspassagen och väntade. Han gick nästan förbi mig först, men sen såg han att det var jag.
Jaha, är det här du sitter, sa han och skrattade. 
Vi gick runt på stan, sen gick vi till segaråttan och han envisades med att köpa en cola åt mig. 
Sen gick vi och satte oss på kajen, pratade, jag bjöd på tuggummi, och sen började det regna.
Vi började gå upp mot stan igen, jag fick en kram och sen åkte jag iväg på min longboard.

Det är så himla mycket jag skulle kunna skriva om, det är helt sjukt! 

Vad jag har hört nu efteråt är att Rickard vart kär i mig redan första gången han såg mig. 
Så var det väl inte riktigt för mig då, måste jag tyvärr erkänna. Men ju mer vi började prata och ju mer vi träffades desto mer känslor fick jag för honom också. 
Jag hade mina aningar om hans känslor till mig, men trodde inte riktigt att det kunde vara sant, haha.

Det var när vi var hos Yesid några veckor senare som Yesid sa till mig, när Rickard satt brevid, att Rickard tyckte att jag var söt eller nåt sånt. Jag trodde att Yesid bara sa så för att retas, inte för att Rickard verkligen tyckte det.
Men Rickard sa inte emot, han vart bara väldigt röd i ansiktet, haha åh vad söt han var...

Nä nu måste jag sluta, det är ju redan en hel roman!
Hur som helst så kommer jag aldrig glömma första månaden med Rickard, och hur nytt och spännande allt var då! Det var den bästa sommaren jag någonsin haft! 

Men alla dagar med Rickard är dom mest underbaraste och bästa dagarna man kan ha.
Jag älskar honom så himla mycket! ♥ Du är bäst Rickard!

Första bilden på oss två! Nån vecka efter vi blev tillsammans.
Och nu i December firar vi 16 månader tillsammans! :)

1. Facebook profilbild.
2. En dag jag aldrig kommer glömma.

3. Dem viktigaste personerna i mitt liv.
4. Något jag älskar.
5. Dagens klädsel.
6. 4 finaste låtar.
7. 5 fakta om mig själv.
8. Gammal och ny bild på mig själv.
9. En snygg person.
10. Msn profilbild.
11. 4 mål i livet.
12. Finaste bild du vet.
13. En bild som för mig betyder kärlek.
14. En bild som alltid får mig le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback