ZzzzZZZzzzZzz

1. Hur gammal är du om fem år? 19 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Michaela :)
3. Hur lång är du? 155 cm.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? 21 Jump Street.
5. Vem ringde du senast? Mamma säkert.
6. Vem ringde dig senast? Minns inte, mamma kanske.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Du får släcka brolyset o låsa dörren, vi har gått i säng, men lär ju inte somna innan du är hemma."
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad det är jag vill säga, men oftast så smsar jag.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Typ 4 timmar sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå/grön.
12. När vaknade du i dag? Mamma väckte mig vid lunch, typ 12.30.
13. Vilken är din favoritjulsång? Har ingen sådan.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma.
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en egen lägenhet någonstans.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker, aliens, tjuvar osv.

 

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag blev kittlad igår...

19. Hur stor är din säng? 160 cm bred, längd vet jag inte...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Mycket kläder, det är så kallt. :(
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2-3 stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? 1.
24. Vilka städer har du bott i? 1, Umeå.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor.
26. Är du social? Nej.
27. Vilken är din favoritglass? Vet inte.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Vet inte.

29. Tycker du om kinamat? Jodå.
30. Tycker du om kaffe? Jo.

31. Vad dricker du till frukost? Vet inte, drick-yogurt typ.
32. Sover du på någon särskild sida? Inte vad jag har tänkt på.
33. Kan du spela poker? Lite.
34. Tycker du om att mysa? Jadå.
35. Är du en beroendemänniska? Vet inte riktigt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? En i min klass tror jag, och nån till.
37. Vill du ha barn? Ja.
38. Kan du några andra språk än svenska? English, un poco español, lite teckenspråk och kan typ sjunga en låt på samiska, haha.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Vet inte riktigt, saker som jag har användning för.
42. Äger du dyrbara smycken? Säkert. 
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ser knappt på tv längre, har laddat ner The Walking Dead säsong 1, och den var bra i och för sig.
44. Kan du rulla med tungan? Ja.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag vet inte...
46. Sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal? En låt med Adept.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett rött nagellack.
50. Flirtar du mycket? No.
51. Kan du byta olja på bilen? Nja, jag kollade på när Frida gjorde det på min dragster, men tror inte jag duger till att göra det.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Absolut, fast nä.
53. Vilken var den senaste boken du läste? I don't know, någon bok på skolan typ.
54. Läser du någon dagstidning? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nää.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Bandit Rock!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En tribal, som vanligt.
59. När var du i kyrkan senast? Måndags.
60. Är du lycklig? No.



Kommentarer
Olivia säger:

Sv: gärna c:

2012-04-24 | 00:05:14
Bloggadress: http://thisisshittyawesome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback