Frågor

Hur lång är du? - 155 cm.
Dina första tankar när du vaknar? - ZzzzZzzZzz.
Biter du på naglarna? - Nej.
Har du några husdjur? - Ja, två katter!
Är du singel? - Nej.
Vem är snyggast? - Rickard såklart!
Vem vet mest om dig? - Rickard.
Vad vill du ha just nu? - En kopp te.
Ditt mål i livet? - Ingen aning.
Rädd för? - Spindlar, ormar, råttor m.m.
McDonalds eller Burgerking? - McDonalds.
Sjunger du? - Ibland.
Vad har du för skostorlek? - 37-38, ibland 36.
Vill du gifta dig? - Ja.
Kommer du överens med dina föräldrar? - Oftast.
Din hårfärg? - Brunt.
Skor du hade på dig idag? - Converse.
Kläder du har på dig? - Svarta jeans och en t-shirt som jag klippt till ett linne.
Favoritårstid? - Sommar utan tvekan!
Favoritmat och dryck? - Sallad och... Dr Pepper!
Hur svarar du i telefonen hemma? - Hallå?
Hur svarar du i mobilen? - Hallå?
Sov du ensam inatt? - Ja
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Jag sov.
Vad var det senaste någon sa till dig? - Jag minns inte...
Druckit idag? - Te och påskmust.
Vad är det för väder hos dig nu? - Snö/regn, det är sämst.
Drömmer du mardrömmar? - Ja.
Favoritklädsel? - Jag vet inte...
Favoritgodis? - Vet inte.
Hur många kuddar sover du med? - Två.
Längtar du mest efter just nu? - Sommar!
Vad luktar det nu om du sniffar lite? - Shampoo.
Saknar du någon just nu? - Ja.
Snus eller cigaretter? - Jag har aldrig snusat, så måste väl svara ciggaretter.
Vill du ha barn? - Ja.
Längtar du till din nästa födelsedag? - Ja! Mer än något annat!
Är du blyg? - Oftast, men jag försöker att inte vara det.
Tycker du att du har fin dialekt? - Självklart!
Tycker du om fester? - Nja.
Tycker folk du är snygg? - Typ.
Har du använt någon hårprodukt idag? - Jaaa.
Vad har du för planer till helgen? - Inga...
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? - Jag vet inte...
En bra film? - 71 Into The Fire.
Vem får en kram? - Alla.
Vem får en puss? - Rickard och Enya(en av mina katter).
Sprit, cider, vin eller öl? - Blä, cider kanske.
Hund, råtta eller katt? - Katt!
Pappa eller mamma? - Båda!


Cool jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback