2011

2011
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaaaa! Massor av nya saker! Hade aldrig piercat mig själv förut, inte någon annan heller för den delen. Körde dragracing för första gången, åkte longboard för första gången, färgade håret rött för första gången, åkte flygplan för första gången, klippte mitt egna hår osvosv. Sen gjorde jag väl saker som inte är lika bra, men det som har hänt har hänt.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Mitt nyårslöfte var att jag inte skulle dricka tror jag, eller så var det att jag inte skulle röka. Nånting sånt var det i alla fall, för jag kommer ihåg att jag valde det bara för att jag skulle kunna hålla det jätte lätt, för jag höll inte på med sånt.
Men det sket sig hur som helst.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hm... Nej, jag vet dock om några som fått barn.
4. Dog någon som stod dig nära?
Min farfar och min gammelmoster dog.
5. Vilka länder besökte du?
Haha, inga länder.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Att ha kul i skolan, eller i alla fall ha kompisar.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
15 Augusti, såklart!
8. Vad var din största framgång 2011?
Jag har ingen aning fakitkst.
9. Största misstaget?
Har inga misstag eller nånting som jag ångrar, det skulle väl kanske vara att jag hade kunnat sköta mig bättre och komma i tid hem så att jag slapp utegångsförbud och allt det där.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
I början av året kommer jag inte ihåg riktigt, men har haft urinvägsinfektion och nässelutslag.
11. Bästa köpet?
Oj, finns så mycket! Eller inte som jag har köpt, men som mamma och pappa köpt åt mig när vi flyttade. Men min bäddsoffa från Italien för 16 000, kärlek till den alltså!♥ Och min platt-tv, dator, playstation, osv. Min junior dragster får vi inte glömma heller, 44 000 kr, haha!
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Helt ärligt, hårspray och ciggaretter. I know, jag suger, men så kan det gå.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jag var jätteglad när jag tog licensen i Piteå, och när jag fick bilen sen också!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Summer of 69, Missbruk Beivras, Pause, TAG, alla låtar med Block 44, alla Skrillex låtar, alla Johnny Cash låtar osv.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Waaahh! Det här året har varit det bästa året någonsin, jag har gjort så mycket som jag aldrig trodde jag skulle göra, och jag har träffat så många nya vänner, fått så många minnen och på så sätt så har det här året definitift varit gladare. Men det här året har också varit det sämsta året för mig, jag har mått väldigt dåligt. Men med tanke på allt bra som har hänt i år, så är det här året självklart mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Även om jag varit jätteglad och sånt, så önskar jag att jag hade varit det oftare, och tagit vara på tiden mer.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit hemma och surat.
18. Hur tillbringade du julen?
Hemma med mamma, pappa, mormor, morfar och min pojkvän Rickard!
19. Blev du kär i år?
Jaaa, och det är jag fortfarande! ♥
20. Favoritprogram på TV?
How I meet your mother, såklart!
21. Bästa boken du läste i år?
Sofies Värld! Har läst den från när jag fyllde år i Mars tills nu. Men den var bra!
22. Största musikaliska upptäckten?
Block 44!
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Kommer inte ihåg så mycket från min födelsedag, jag kommer ihåg att jag fick gratis sms på mobilen typ...
24. Något du önskade dig men inte fick?
Don't remember.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag tror jag var hemma med mamma, pappa, mormor och morfar, jo, för det var då jag fick massa böcker av mormor!
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Egentligen inte, för det här året har varit hur bra som helst!
27. Hur skulle du beskriva din stil i år?
Oj. Ingen aning!
28. Vad fick dig att må bra?
Början av året sög, det var från Juli när jag träffade Rickard som saker började hända! Så svaret på den här frågan får bli, Rickard!
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Megan Fox, såklart.
30. Vem saknade du?
Emil! Han flyttade och började gymnasium låååångt bort.
31. De bästa nya människorna du träffade?
Rickard, Yesid, Moa, Freja, skulle kunna skriva jättemånga, men vissa har jag hunnit bli ovänner med också och vissa känner jag typ inte så bra. Men sådär fick det bli!


Jag och Rickard cyklade till Nydala sista helgen på sommarlovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback