Min katt låter mig inte använda datorn..


Nä okej det var faktiskt inte riktigt anledningen till min dåliga bloggning...

Men jag tycker inte att det är lika roligt att blogga längre, jag ser ingen mening med det. Att jag överhuvudtaget har bloggat är för att jag velat ha som en dagbok där jag kan se vad jag har gjort på dagarna, och kunna titta tillbaka och se vad jag gjorde för ett år sedan etc. Men nu förtiden gör jag absolut ingenting på dagarna, och då har jag inte något speciellt att skriva om heller. 

Om jag ska sammanfatta allt som har hänt sen sist, och hur mitt liv ser ut nu så kan ju berätta att just nu så är jag väldigt lite i skolan, jag orkar verkligen inte, så har haft en liten paus från skolan. Ska dit imorgon ett tag, sen ska vi börja kolla efter praktikplats istället, för just nu fungerar inte skolan för mig.
Så på dagarna så sitter jag mest hemma vid datorn eller liggandes i soffan framför tvn.

Men i vilket fall som helst så ska jag försöka börja blogga igen, även om jag kanske inte hittar på massa saker och har en massa att skriva om, så kan det vara intressant att se tillbaka på den här tiden och läsa om hur jag hade det då. Kanske till och med är lite intressant för andra att se hur mitt liv ser ut på dagarna, inte vet jag!
Då vet ni i alla fall lite om hur det ligger till, vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback