Hund

Idag så åkte jag till mammas jobb vid halv tre för att gå ut med hennes chefs hund. Gick runt på Ålidhem med hunden i 1 timme, sen gick vi in till mamma igen. Var jättemys att få ta hand om hunden. Dock är han ju något större än den hunden jag kommer att få, men nu har jag fått känna på lite hur det kan vara att ha hund. 

Testade några tricks med hundgodis, sprang, busade med nån pinne han hade hittat, gosade osv. 
Jättemysig hund, vill bara ta hem honom! ♥ Lite olydig är han, och har ett minne som en guldfisk haha...
Men jättesöt!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi var påväg hem så for vi förbi Sibylla å köpte med oss mat, jag tog en kebabtallrik, as always! ;)
Så de var gött, har haft en bra dag so far! Nu ska jag gå ner till mamma å pappa för å se på Ice Age 3!

Ha en bra kväll allesammans. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback