Dagen idag

Har sovit skitdåligt inatt. När jag väl vaknade så skulle jag iväg till skolan, men hade verkligen ingen lust. Pratade med mamma och så gjorde vi chokladbollar å kaffe som jag tog med mig till träslöjden. Så jag klarade att ta mig till skolan efter alltl! På träslöjden har jag gjort en skärbräda, har suttit och bränt med brännpenna i två timmar idag på den. Är inte riktigt klar än, har typ hälften kvar, men än så länge ser de bra ut! 


Lite chokladbollar!


Å det jag har åstakommit med brännpennan idag.

Tog bussen hem sen, och när jag kom hem så var jag helt slut, kände mig nästan sjuk. Ont i huvudet, mådde illa, trött osv. Så jag gick å la mig i soffan under täcket och läste på svenska uppgiften. Läser en sjukt bra bok just nu! Odjuret heter den, av Roslund & Hellström. Den är supervidrig och hemsk, så ibland måste jag lägga undan den ett tag, haha. Men svinbra som sagt!!

Efter en vad jag kallar lång dag...

Tog sömntabletten för snart en timme sen, så jag ska nog börja bege mig mot sängen. Får se när jag åker till skolan imorgon, jag vet inte riktigt än. Men tanken är att jag ska fara dit nån gång. ( och inte före jag vaknar i alla fall, som pappa brukar säga) Haha.

Go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback