Videoblogg 5

 
Kommenteraaaaaaaa

Kommentarer
Anonym säger:

Jag tycker inte heller man ska döma, man är ju sig själv, och jag gillar många olika klädstilar och musik genrer så jag varierar mycket från dag till dag, eller hoppar mellan stilarna mellan olika perioder. Ibland så blandar jag alla stilarna och gör en egen stil av det, det är mest så jag ser ut iaf. Och att stoppa in folk i olika är fack är ganska vanligt, men otroligt dumt. Som du säger, tillslut eller med åren så kanske man hittar sin speciella nish och känner sig bara falla för en typ av stil och då trivs man nog ganska bra där. Bra och kul att du tog upp det här ämnet, jag håller med dig.
Btw nu när vi pratar om just utseende etc. så har jag tänkt på ditt ansikte, hur du målar ögonbrynen och sminkar dig, och med dina piercingar också, du liknar lite stilen rockabilly, är det något som influerar dig? Tänkte du kanske gillar sånt också, när din familj verkar ha så många fina bilar och sånt xD

Svar: Precis!! Du är mycket klok! :)
Jo så är det väl, haha! Att du kunde se det, haha... Jag lyssnar mycket på gammal rock 'n' roll osv, så jodå :)
Niccolina Hällsten

2013-02-16 | 04:30:21
Anonym säger:

Haha tack!
Jo jag har varit i kontakt med rockabilly i en del år nu, så jag känner till tecknen :P Jag är själv väldigt intresserad av sånt^^

Svar: Men det är helt klart en skön stil! :)
Niccolina Hällsten

2013-02-17 | 01:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback