cHiLl

Skön dag idag!
Började 10.20 och slutade 14.10, sen cyklade jag hem, åt massa mackor, tog hand om Eloise och chillade ett tag.
Har egentligen dansträning på måndagar, men jag är förkyld.
Rickard har smittat mig, jag hostar och har jätte ont i halsen, därför blev det ingen dans.
Hade tänkt åka dit först, men vi har uppvisning i glashuset den 17de, så jag måste vara med på nästa träning, därför vilar jag upp mig den här veckan, och kör järnet nästa vecka!

Så då skejtade jag och träffade Victor, sen kom Rickard och Yesid efter ett tag.
Vi körde basket, jag och Victor mot Rickard och Yesid, "korta mot långa".
Det gick inge vidare, tappade bort räkningen på slutet, men vi förlorade i alla fall. 
Sen åkte vi till ica och köpte dricka, sen åkte vi till "kalkbrottet".
Helt sjukt vad killar är lättroade egentligen... Dom stod och kastade stenar i vattnet i en kvart, minst.
Fint var det där i alla fall, klarblått vatten under isen!

Kommer sova gott ikväll känner jag, har varit ute hela dagen!
Det var jättekul att hänga med Victor igen också, hade glömt hur kul vi brukade ha det. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback