Min dag idag




Lite av min dag i bilder!
Var till Rödåsel med mamma, pappa och Rickard.
Åkte buick dit, lyssnade på musik, höll Rickard i handen, gick runt och kollade i antikhuset, köpte en keps och en drake, åt hamburgare, drack cola, fotade bilar och åkte hem.

När vi kom hem så var det bara att byta om och dra ner till stan.
Dansade i glashuset, eller utanför då.
Det var trevligt!
Har haft en bra dag.
Imorgon ska jag till stan och klaga på telia.
Jag trodde jag hade köpt halebop vänner, och det trodde nog han i kassan också.
Men efter jag har ringt Rickard, så har jag kommit fram till att jag inte alls har halebop vänner, utan halebop hallå.
Och det var inte vad jag betalade för, så därför ska jag fixa det imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback