Svaren!

Det krånglade jättemycket när jag skulle svara på frågorna och sånt, men nu är jag klar!
Orkade inte svara på dom omogna frågorna, så dom är borttagna.

Enjoy.

Din drömbil, vilken bil vill du ha som första bil? Varför?
Oj, svår fråga...
Jag vill ha en stor, snygg, amerikanare.
Prize doesn't matter! Min bil ska vara mäktigast!

Vad vill du bli/jobba med i framtiden?
Jag har jätte svårt att tänka på framtiden, alltså långt framåt.
Jag har ingen aning om vad jag vill jobba med!
Teckna, måla, dansa, bilar, musik, fota... Ingen aning faktiskt!

Vad vill du läsa på gymnasiet? Om du ska gå gymnasiet, alla vill ju inte det :)
Som sagt, det är ett tag kvar och jag har ingen aning.
Vi får se!

Kör du moped? Vad för någon?
Jag har en gul vespa, haha.
Tar moppekort nästa år!

Har du fortfarande kvar dina extenstions? Hur känns det att ha det? Vilka gick du till?
Ja, jag har kvar mina.
Först tyckte jag att det kändes jättejobbigt att ha dom, det var varmt och klumpigt.
Men efter ett tag så vänjer man sig.
Mamma köpte dom på tradera för typ 500 kr!
Jag tycker själv att det är helt bortkastat att lägga ner massa pengar på lite hår.
Fast om man absolut vill, och man vet att man kommer använda håret ofta kan man ju lägga ut mer pengar.
Men jag hade som inte några stora förväntningar på håret, jag tycker att för det priset är det okej.

Favoritdjur?
Katter, helt klart!

Vars vill du bo när du börjat arbeta? Umeå eller annan del i sverige?
Ingen aning! :)

Favoritfärg?
Mörk blå och mörk grön.

Vilken film är den bästa du vet?
71 Into The Fire, är asbra, fortfarande!

När vill du flytta hemifrån?

Så fort som möjligt. :)

Längtar du efter att få övningsköra? Ska du göra det hemma eller på körskola?
Nja, inget som jag har tänkt på faktiskt.

Favorit kläder?
På skolan har jag nästan alltid jeans och typ en huvtröja.
När jag är hemma har jag nånting annat, och när jag är ute med vänner på kvällen har jag nånting helt annat.
Men helst av allt har jag jeans och någon stor tröja.

Favorit affär?
Carlings, såklart.

Trivs du på din skola?
Trivs inte på någon skola har jag kommit fram till.

Vad heter din bästavän?
Saga och Olivia. Dock träffas vi inte så ofta längre, men dom är fortfarande mina bästavänner.

Kan du lägga ut en bild där du är osminkad?:)
Självklart!

Röker du?
Not any more, men jag gjorde förut.

Kan du lägga ut en video där du sjunger?
Vem som helst kan lägga ut en video då dom sjunger, frågan är om man vill. :)
Jag avstår!

Kan du lägga ut gammla bilder eller personer du saknar?
Ja, det kan jag göra någon gång!

Vad ska du göra på sommaren?:)
Blir nog en massa dragracing, åka bil, skejta, chilla, umgås med människor och vara ute mycket!

Vilken kändis vill du helst träffa?:)
Jag känner inget speciellt behov att träffa någon kändis, faktiskt.
Men jag skulle vilja se Muse live någon gång, that's all.
Bryr mig inte så mycket om kändisar och deras personligheter, den tiden är över för min del.

Kan du lägga ut en video där du dansar? Skulle bli jäätte kul o se!:)
Ja, det kan jag göra!
Påminn mig om jag inte har gjort det innan sommaren är slut.

Vilken tjej kändis tkr du att är snygg?
Megan Fox!

Vad hittade du på i helgen?:)
Jag umgicks med Rickard, Saga och Yesid!

Kommentarer
olivia säger:

vi måste ses snart nicco!

2012-05-18 | 21:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback