Blä


Nomnomnomnomnom ~

Är hemma från skolan idag. Blev hemskickad igår för jag hade jätteont i huvudet. 
Så igårkväll var jag med Rickard, började må riktigt illa, nästan så jag ville spy. 
Då åkte vi hem till mig. Det hade börjat bli bättre, men när vi kom hem så spydde jag. 
Det blev ingen skola för mig idag alltså.

Imorse gick jag upp klockan 7, kände mig lite yr, men mycket bättre i alla fall.
Egentligen så var vi ett gäng som skulle vara med varandra idag, men jag lär inte få gå ut.
Får se vad som händer!

Kommentarer
Storasyster säger:

Snyggt fotat!

Dumt att kräkas så där... Matmissbruk... Typ...

Vilket te var godast då...?

2012-03-23 | 20:14:45
Bloggadress: http://blogg.vk.se/tezzii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback