Klänning

Känns som att dom flesta på skolavslutningen kommer ha klänning. Jag har aldrig klänning, jag äger inte ens en klänning. Jag har en kjol, men den är 2-3 år gammal, svart och nästan helt oanvänd. 

Samtidigt som jag nästan vägrar att ha klänning, så vill jag ändå ha klänning. How to do?
Då skulle jag kunna ha klänning på Rickards student, och sen på min skolavslutning. Sen sälja klänningen eller nånting. Jag vill faktiskt också vara fin nån gång, men passar jag i klänning då?

Sen vet jag inte hur jag ska göra, för jag har aldrig t-shirts eller linnen. Och klänningar brukar inte vara långärmade så ofta... Och just det med att det ska vara långa ärmar är ganska viktigt.
I alla fall ner till armvecken, om jag inte kan ha typ en jacka eller kofta på mig också..?

Snälla hjälp mig, vart hittar man fina klänningar SOM JAG SKULLE KUNNA PASSA I?



Kommentarer
sofi säger:

det finns på nelly.com:)

2012-06-06 | 15:04:49
Bloggadress: http://sofiikroon.blogg.se/
amanda säger:

ginatricot , för 199:-

2012-06-06 | 17:49:52
Anonym säger:

shock.se

2012-06-06 | 19:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback