Vavavavavava

Jag bloggar typ aldrig känns det som, eller jo, men inte om min vardag och sånt.
Men jag gör liksom inget på dagarna...
Har väldigt lite läsare också, men man ser på statistiken att det är folk som kollar min blogg varje dag.
Så jag tänkte fråga er som läser min blogg, vad vill ni läsa om på min blogg?
Mer om min vardag? Mer listor? Mer bilder? Outfits? Musik? 
Kommentera!
Annars så kör jag på som jag alltid har gjort, men säg gärna vad ni tycker.
Jag vet ju inte vad ni tycker är intressant...
Tänk om jag skulle prata om minielefanter en gång i veckan till exempel, det kanske inte är så kul att läsa för er?

Skriver ju för er läsares skull!






Kommentarer
Anonym säger:

Jag vill läsa mer om din livsstil, hur du klär dig, sminkar dig, frisyrer och typ vad du har för planer i livet, dragracingen, du gillade å dansa? dansa vad? mer om det! Mer bilder, på ditt rum och sånt, det står du bor på hela övervåningen, skulle verkligen va kul å se hur det är inrett där osv. sen skulle det vara intressant å läsa mer om dina funderingar, typ om du funderar på å raka huvudet, skaffa fler piercingar, vars då? planer på tatueringar? vad i såfall? :P och juste mer bilder^^

2012-01-24 | 01:55:06
Anonym säger:

Mer bilder, hur du sminkar dig, hur du gör ditt hår, visa ditt rum, hur du bor, en dag på skolan? en dag i ditt liv kanske???? Låter skitbra tycker jag :D:D:D:D:D:D

2012-02-13 | 14:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback