Dom senaste dagarna

Jag suger på att skriva på bloggen, men jag tycker det är så svårt att komma på nånting kul att skriva om!
Kan berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna i alla fall.

Nyår
Massa vänner till mamma och pappa var hemma hos oss, och Theresé, Anders och Sally såklart.
Åt massa mat hemma och sånt.
Sen typ klockan 23 så gick jag till stan.
Träffade Saga och några andra, sen kom Rickard och Moa dit.
Stog med Rickard, Saga och några till och kollade på fyrverkerier i SF parken klockan 00.00.
Slutet gick kanske inte jättebra när raketerna började skjuta snett, och den sista fastnade i marken.
Sen gick jag och Rickard hem till mig i alla fall.
Men det här var hur som helst min bästa nyårsafton!
Dock var det väl bara jag som var nykter, haha.



Första Januari
Mormor och morfar kom hem till oss och drack kaffe.
På kvällen var jag med Rickard.
Vi låg och kollade på tv i filmrummet, eftersom Theresé, Anders och Sally tagit över mitt rum, så fick jag sova i soffan i filmrummet. Som vanligt...

Andra Januari
Theresé, Anders och Sally åkte hem på morgonen.
Jag sov till klockan 14 eller nåt.
Rickard smsade att han kanske skulle till Skellefteå med Malin och Filip.
Han frågade om jag ville följa med, men jag sa att jag säkert aldrig skulle få för min mamma.
Rickard ringde och frågade min mamma om jag fick följa med, och jo, det fick jag!?
Haha.
Vi åkte och hälsade på Rickards och Malins pappa.
Sen åkte vi till Filip och såg på film.
Hade jättekul! Absolut mycket roligare än att bara sitta hemma.

Tredje Januari
Vaknade typ 11 på en madrass på golvet hos Filip. 
Sminkade mig och sånt medans Rickard gjorde nudlar åt mig.
Åt nudlar och pratade med Filip och Rickard.
Sen åkte vi in till Skellefteå.
Malin skulle fixa sina naglar, så vi åkte runt lite i Skellefteå.
Sen åkte vi och åt pizza.
Typ 17.30 tog vi bussen till Umeå igen.
Haha, skitkul bussresa.
Mamma hämtade mig på busstationen i Umeå klockan 20.00 ungefär, sen kom Saga hem till mig.
Hon sov hos mig.

Fjärde Januari
Vaknade klockan 15.00, duschade och sminkade mig.
Jag och Saga gjorde mackor, sen gick jag och mötte Rickard och Saga gick hem till sig.
Var med Rickard, Rickard gick hem och jag drack te med mamma och pappa.

Har gjort massa mer också, men orkar inte skriva om allt jag har gjort.
Snacka om att det här året har börjat bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback