Nomnomnomnomnom

Idag så vaknade jag av det var någon som ringde till mig klockan 14.30 ungefär.
Ingen aning om vem det var...
Gick upp och duschade och sminkade mig.
Sen lockade mamma mitt hår, wow, eller hur!
När jag var klar så gick jag upp och snackade med Rickard på msn, han klagade på att han hade tråkigt,
jag sa åt han att komma hit. 
Då blev han sur för att jag inte sa det innan,
för bussen gick 5 minuter innan så då skulle han bli tvungen att vänta 1 timme på nästa buss.
Då fick han gå till mig istället, så jag gick och mötte honom.
Sen åt jag kinamat när vi kom hem.
Vi gick till Ica och köpte massa chips och godis, sen gick vi till mig och såg Avatar.
Har sett den ett antal gånger, men Rickard hade aldrig sett den!?
Det var i alla fall jätte mysigt! :)


Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback