God dag

Ska bli en jäkel på att blogga igen, hoho!

I vanliga fall så är det ju skola nu, men Grubbeskolan har typ en vattenläcka, så igår och idag har vi inte fått vara i skolan.
Fett skönt.
Sist jag var i skolan var i torsdags förra veckan.
Har varit sjuk typ nån vecka, var inte i skolan på fredagen för jag var sjuk, sen skulle jag inte skolan igår men då visade det sig att ingen var i skolan igår, haha.
Nice.
Är hur som helst fortfarande inte frisk, det ända som blivit bättre är väl att jag kan prata normalt. (nästan)

Fick presentkort av pappa igår på 500 kronor, och 500 kronor på kortet idag.
Så ska ta bussen om en halvtimme till stan!
Har inte varit ute på typ en vecka så det ska bli skönt. :)

Min laddare till min kamera har sprungit iväg, hittar den verkligen inte.
Den har varit borta i en vecka, kanske mer, tror den försvann när jag bytte rum...
Därför blir det lite snålt med nya bilder ett tag, eller i alla fall tills jag hittar laddaren igen.
Har ju i och för sig en webbkamera, hehehehhe...



Kan ni göra sådär med tungan??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback