Elda bajs i skolan

Överskriften var inte jätte seriös, lol.

Har varit i skolan idag! 
Ha-ha, då vet ni.
Fast jag har varit sjuk och det var ju nån vattenläcka på skolan så har inte varit på skolan på typ en vecka.
Hade dock bara 3 lektioner.
Kom jätte bra i tid imorse, men när jag träffade Olivia vid bussen så sa hon att vi började 9.40, alltså min klass.
För vi hade tydligen ingen idrott.
Så jag satt och ritade i en timme och gick runt lite i skolan tills vi började.
Sen missade jag musiken för jag och mamma var (någonstanns).
Sorry, men vill inte skriva i bloggen, haha, ni får veta sen någon gång.
Vill inte skriva det just nu, men ni kommer absolut få veta det sen.

Ikväll är det dansträning!
Vi ska träna tills imorgon, då har vi dansuppvisning!
Kulkul.
Och för dom som undrar så går jag i streetdance i en grupp som heter Roundabout.



Nuuuuuu ska jag leta reda på min laddare till kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback