Dag 32 - En semester du kommer ihåg.

Asså jag vet verkligen inte vilken semester jag ska skriva om, det är därför jag inte har skrivit på länge.
Jag har ju aldrig varit utomlands heller, så jag kan bara skriva om när jag, mamma och pappa har åkt någonstanns i Sverige.
På sommarn brukar vi alltid åka runt i Sverige med våran buss, men nu mer är vi ganska mycket på dragracing istället. 
Men jag kommer alltid komma ihåg när vi var i Järlåsa (utanför Uppsala) hos Theresé och Anders, med bussen såklart.
Och jag satt på övervåningen vid datorn.
Dom har ett loft, så när alla där nere pratade så hör jag ju fortfarane vad dom pratar om. 
Då började dom prata om att Sally måste ju absolut åka till High Chaparall när hon blir lite äldre osv.
Då ställde jag mig upp och sa att jag hade minsann inte fått åka till High Chaparall!
Hahahaha... 
Nästa dag åkte vi ner till High Chaparall!
Det var skittråkigt, helt ärligt.
Men nu var jag inte 7-8 år, utan jag var nog 12, och allt där på High Chaparall är ju för småbarn.
Men jag kommer alltid komma ihåg när vi var där, hahahhaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback