Dag 31 - En bild av dig som du är generad över att ha som profilbild.

Förstår inte riktigt vad det ska vara för bild?..
Någon bild som jag har som profilbild men som jag är generad över, eller en bild som jag skulle bli generad över om jag hade den som profilbild??
Fattar inte.
Men eftersom jag inte har någon profilbild som jag är "generad" över, så får jag väl ta någon annan.



Fattar som sagt inte nånting, men jaja.
Vadå "generad" liksom?
Men jag skulle inte tycka om, eller jag skulle inte ens ha en sån här bild som profilbild!

1. Jag hatar oredigerade bilder.
2. Jag tycker det är viktigt att man har en nytagen bild.
3. Bilden ska vara något seriös i alla fall, inte suddig och otydlig i alla fall.
4. Om bilden inte är nytagen så måste man ändå kunna känna igen en på bilden. 
Jag har inte så kort hår, samma hårfärg, har inte dom där kläderna längre och inte den där piercingen, sminkar mig annorlunda nu och har andra ögonbryn osv. 
Så man känner knappt igen mig på bilden, det är det jag menar.

Det här får duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback