Blogga stenhårt

Det där om att börja blogga stenhårt gick ju... bra.

Idag så gick jag upp och åt lunch ungefär 13.00, sen duschade jag, sminkade mig och allt.
Sen kom Rickard och hämta mig, så åkte vi och åt, åkte och köpte massa godis på hemmakväll, åkte runt lite och åkte hem i några minuter igen.
Sen klockan 21.00 åkte vi och såg på bio! ;)
Sherlock Holmes - A game of shadows.



Superbra film alltså!
Bra skådespelare, bra gjord, rolig, spännande osvosv. ALLT.

Hur som helst, när jag kom hem så spelade jag kort med mamma ett tag, vann såklart, haha.
Sen har jag inte gjort så mycket.
Imorgon, believe it or not, så ska jag vara med Rickard!
Haha, surprise!

Nejmen får se till att skriva imorgon istället, god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback