*

Hejhejhej!
Har inte bloggat på hur länge som helst, men mamma påminde mig idag. Sist jag skrev ett riktigt inlägg var väl typ vid skolavslutningen? Haha...

Vad har hänt sen dess då? Jag har varit i Uppsala två gånger, Piteå, Fällfors och Kubbe på dragracing, stugan i Malå osv. Men nu är vi Umeå ett tag, för mamma och pappa har ju börjat jobba igen. Jag orkar inte skriva nåt jättelångt inlägg om allt som jag har gjort i sommar hitills, utan jag får göra ett sånt inlägg senare.

I måndags så skulle jag lära Rickard att skejta. Precis när vi skulle ge oss iväg till skaterampen så kom Victor och Sebbe på sina longboards. (har inte träffat dom sen Maj!) Så vi drog med dom till skaterampen också. ;)
Rickard var inte så dålig som jag trodde faktiskt! Och jag tror att han tyckte det var ganska kul att skejta i alla fall.
Så igår tog vi en gammal bräda, skruvade lös truckarna och sandpaprade undersidan på skateboarden, längre än så hann vi inte igår. Idag har jag inte haft så mycket att göra, så jag sprayade undersidan guld!
Det vart inte så snyggt som jag hade trott, haha, men snyggare än hur den såg ut innan i alla fall!

Annars så är jag förkyld just nu... Varje gång jag sväljer så kittlas det i halsen, hostar, ont i huvudet, snuvig, u name it! 
Så Rickard kom hit idag och bäddade ner mig i massa filtar, sen somnade han själv på soffan medans jag kollade på Alvin och gänget. Förutom att se på film med en sovande Rickard så har jag spelat sims, som jag inte spelat på typ ett halvår, och klippt håret! (själv) Klippte dock bara luggen och lite på sidan om luggen. 


Så ser det ut! Har hästsvans på bilderna.

Imorgon ska jag på bup igen med mamma, och på kvällen har Rickard lovat att vi ska äta ute!
Får väl se om jag skriver nånting imorgon. :)

En sak till bara! Jag har lyckats göra sönder min kamera, så räkna inte med en massa jättefräcka bilder framöver.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback