TJA

Igårkväll så skejtade jag och Rickard ner till älven och satte oss där ett tag. Sen när vi kom hem igen så kollade vi på tv och åt ananas! Nomnomnomnom...
Det var mysigt. :)


Ananas. ♥

Idag har jag varit med Alexander och Rickard typ hela dagen. Vi skulle bogsera Alexanders bil till hans stuga.
Det har varit en rolig dag, och jag har skrattat som fan! Jag brukar inte skratta ofta, men idag har jag nog skrattat mer än vad jag i vanliga fall skrattar på en hel månad, haha!


Lite såhär kan det se ut om man åker bil med Rickard och Alexander!

Imorgon så är tanken att jag ska plocka blåbär, och förhoppningsvis Rickard också. Kommer säkert inte bli av som allt annat. 
Sen hoppas jag att vi får alla delar till junior dragstern imorgon så vi kan börja skruva ihop motorn.
Vi skulle ha fått grejorna idag, så dom borde ju komma imorgon då. Får hoppas det! Vill att allt ska vara helt perfekt och felfritt innan Tierp den 23de.

Ska nog snart gå och lägga mig och läsa världens bästa bok. :) 
Men vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback